inspiratie en voorbeelden

Hey!

Vandaag ga ik vertellen wie mijn voorbeelden zijn en waar ik mijn inspiratie vandaan wil halen.

Mijn voorbeelden op bloggebied zijn Cynthia (misslipgloss) en Diana (disfordazzle), omdat ze super leuk schrijven. ik kijk daarom ook erg vaak op hun blog!

mijn inspiratie haal ik overal en nergens vandaan (denk ik) want, ik zie wel waar ik over wil bloggen als ik het maar leuk vind. misschien neem ik soms een onderwerp waar iemand anders al eens over geblogt heeft, maar dan kan het alsnog erg leuk zijn! toch?

omdat er erg veel bloggers zijn, zijn er vast mensen die toevallig over hetzelfde bloggen, maar dat is leuk, want al blog je over het zelfde, je ervaart het toch anders dan de ander en je vertelt het ook anders.

Hopelijk vond je dit leuk om te lezen, hoe dan ook, bedankt dat je dit leest!!

 

Liefs

Jip  

2 gedachtes over “inspiratie en voorbeelden

Geef een reactie

