Skater skirt

Skater skirt

Hey!

Vandaag blog ik over skater skirts, deze foto vond ik op het facebook-account van Niki Smit, ik vond hem heel leuk. De skater skirt is een kort rokje met plooien, en het leukste is (vind ik) om hem te dragen met een wijd shirt of een blouse. Het is echt een perfect kledingstuk voor de lente en/of zomer! (natuurlijk kan hij ook in de winter en herfst met een legging eronder.) Ik ben fan, ik wil er dus zo snel mogelijk een kopen. Dichtbij mijn huis zag ik in een bushokje een reclame van zo’n soort rok bij H&M, dus, mocht je er ook een willen, ga dan naar H&M, daar heb je ze al voor 14,95!!

Welke van de drie is jou favoriet?

Liefs,
Jip

2 gedachtes over “Skater skirt

  1. Super leuk dat rokjes weer helemaal inkomen en ookde tuinbroeken. Bij de primark heb je ook hele leuke skater skirts. Ook andere broeken echt de moeite waard om eens langs te gaan. Ook zijn deze niet zo duur dus voor mensen die iets minder geld hebben (kleedgeld) echt een tip♥

Geef een reactie

