Izgo.

Hey hey allemaal,

Het is 2 dagen geleden dat ik blogte, en dat kwam omdat ik het gisteren een beetje druk had, ik had best wat huiswerk, moest naar school, en moest oppassen….

Vandaag blog ik over de izgo pennen…

Het zijn pennen met een heel dun puntje, zo dun als een stabilo pen. als je in het tubetje knijpt komt er een klein stipje nagellak uit, hier mee kun je dus makkelijk je nagels versieren. met stippen, strepen, bloemen, hartjes, snorren, letters, vanalles. en maand geleden was ik jarig en vroeg ik deze pennen voor mijn verjaardag, ook heb ik nepnagels gekregen om op te oefenen. ik heb de pennen 3x op mijn eigen nagels gebruikt tot nu toe, tot nu toe heb ik alleen nog stippen en bloemen gemaakt, ik heb ze pas even dus moet nog wel even oefenen met mijn linker hand enzo. Ik heb 2 doosjes, dus 8 verschillende kleuren, ik heb zwart-wit, goud-zilver, oranje-roze en groen-geel, ze zitten aan elkaar. ook zit er een gewoon kwastje op om mee te schilderen, maar, dat vind ik zonde, want als je veel daar mee lakt heb je dus niks aan dat pennetje…..

Je vindt ze als je zoekt op internet onder de naam izgo of izgo pennen..

bij de meeste webshops kosten ze €10,- per doosje! Zo zien ze eruit.

izgo 27-03

Ik hoop dat jullie dit een leuke blogpost vonden, en als je ook zo van nagels lakken houd, en je bent er opzich wel goed in zou ik deze pennen zeker kopen!

 

Liefs, Jip

 

2 gedachtes over “Izgo.

Geef een reactie

