Shop-plogje

hey!

Vandaag blog ik weer! Ik blog over mijn zaterdag!

 

Vandaag werdt ik best vroeg wakker, ging m’n berichten checken en toen iets eten, ik ging even skeeleren en had om 2 uur afgesproken in de stad met 2 vriendinnen… Ik ging half 2 weg, maar kwam een beetje vroeg aan, ik wachtte rustig tot ze er waren. Om 2 uur kwamen ze en gingen we naar onze lievelings-winkels, (dat zijn er zo veel). we zijn van 2 tot 5 in de stad geweest en toch heb ik niet veel gekocht… Bij hema, clairs, v&d, h&m, en big bazar gingen we kijken.. Bij Bristol hebben we dikke lol gehad omdat we lelijke schoenen gingen passen, zoals instappers(!) met katten, (het leken net sloffen, maar dan voor buiten) echt, we hebben zo veel gelachen!

Bij Kruitvat kocht m’n vriendin een babylips, voor mij, nog voor m’n verjaardag, zelf kocht ik nog een andere. Daar ga ik een review over doen. (ik heb ze nog niet getest maar dat komt straks en dat zit wel goed, ze zijn vast lekker). Ik heb er dus 2.

Afbeelding Ik heb de Pink Punch en de Intense Care.

Eerst de Intense Care, dat is de Gele:

Hij ruikt super lekker, een beetje een kruising tussen marsepein en vanille…

de stick is wit.Afbeelding 

Meestal doe ik ’s avonds lipbalm op, maar omdat ik er 2 heb doe ik deze zo op en de andere als ik in bed lig. Hij ruikt dus lekker, bij mijn volgende blogpost vertel ik wel hoe ze smaken. 

Dan de Pink Punch:

Deze ruikt naar Framboos ofzo, ik weet niet precies.

Deze stick is licht roze!Afbeelding 

Ik denk dat ik de gele lekkerder vind, maar we zullen zien!

 

Bij Big bazar hadden ze een lipstick die zwart was, maar als je hem opdeed was hij eerst bruin en toen werdt hij roze, ook was er een witte stick die licht roze kleurde, maar die kocht ik niet, wel hebben we nog een ijsje gehaalt! YUM!

 

Dit was mijn plogje over Babylips!

 

Liefs, Jip

 

 

Geef een reactie

