Nagellak verzameling

Haay!

Mijn nagellak verzameling blijft groeien, (niet heel snel, maar ja) 

En vandaag blog ik over mijn collectie en mijn favoriete merken en kleurtjes!!

 

Dit zijn al mijn lakjes, nou, MIJN lakjes zijn het niet allemaal, veel zijn er van mij of m’n moeder maar we hebben ze bij elkaar in 1 bak zitten!

 

Afbeelding 

zoals je ziet zijn het er veel! 🙂

ik lak vaak m’n nagels en heb natuurlijk ook wel favorieten, mijn favorieten zijn:

-Essence, daar heb ik er aardig wat van, en niet alleen de nagellak maar ook de make-up is mooi, goedkoop, en goed!

– Etos, van etos heb ik er ook een paar, dat kwastje is precies de goede grote voor mijn nagels en lakt fijn!

-Paris, dat is een goedkoop maar fijn merk.

Nu laat ik je een paar van mijn fijne/goede/leuke kleuren zien!

als eerst de Bronze green van Mavala.

Afbeelding 

Deze is leger groen, ik vind het vooral een mooie kleur, de flesjes vind ik vervelend omdat hij super lastig open gaat, maar de kleur is mooi!

Dan de French manicure van Etos, dit is een saai, basis lakje, maar met mijn izgo pennen of stickers kan ik hier zo veel mee!

 Afbeelding 

 

De colour and go van Essence nr. 106 free hugs. Deze is licht roze, en super mooi!Afbeelding

 

De colour and shine van DA is heel donker bruin, gewoon een mooie base, ook al veel opgehad. Afbeelding

 

De Gosh holographic hero, nr. 549, dit is een special edition, hij is super vet! echt heel cool!Afbeelding

 

Van HEMA heb ik nog de romantic babe, deze is roze, maar dat zie je ook wel! hij valt best op!Afbeelding

 

Ik heb er nog 2 jongens! 

als een a laatste heb ik nog van Etos een zwarte, gewoon ook lekker basis maar toch leuk!Afbeelding

 

dan heb ik nog een aflak van Paris.

Afbeelding 

Dit waren mijn favoriete lakjes, 

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blogpost!

 

 

Liefs, Jip

6 gedachtes over “Nagellak verzameling

  1. Hoi Jip,

    Naar aanleiding van jouw blog over nagellak, ben ik op zoek gegaan naar:
    De colour and go van Essence nr. 106 free hugs.
    Bij de DA en Etos kon ik ‘m niet vinden, maar later bij de Kruidvat eindelijk wel.
    Ik heb hem net opgedaan, erg leuk kleurtje!! 🙂
    Dus thnx voor de tip!!

    x Daisy

  2. Pingback: Favorieten| 4 nagellakjes | JUST ME, by Jip

Geef een reactie

