Nieuwe kleren!

Heei!

Gisteren ging ik met m’n moeder naar de kapper, maar eerst gingen we even kort de stad in, we gingen naar MANGO, daar had ik 2 leuke jurkjes gevonden en gepast maar ze waren te groot. 😦 We gingen naar Vero Moda en daar heb ik een shirtje en een rokje gekocht! Het shirt heeft korte mouwen is wit en er staat in het zwart SELFIE op! hij was er ook met de kleren andersom dus zwart met wit. En in het wit met roze, deze vond ik het leukst!

Zo ziet die eruit.

Afbeelding

 

Het rokje is… EEN SKATERSKIRT! Nu heb ik er 1!! YES! Ik ben echt blij! haha! 🙂 En die is zwart.Afbeelding  

Sorry voor de vage foto! maar ik kon niet zo goed een foto maken!

Er stond zo’n paspop, en die had het aan, bij elkaar met een jasje erbij,het jasje heb ik niet, maar de rest wel. Dat staat dan zo. 

Afbeelding

ik vind het echt heel leuk! Beide kosten € 14,95. 

En nu heb ik weekend!

 

Liefs, Jip

Een gedachte over “Nieuwe kleren!

Geef een reactie

