We Heart It.

Heey! 

Het is al een tijdje geleden dat ik blogte, maar ik wist niet waar het over moest gaan.

Maar vandaag wel! 

Namelijk over We Heart It, dat is een hele leuke app.

Als je van Pinterest houd is dit ook echt iets voor jou. Het lijkt heel erg op Pinterest alleen heeft het meer plaatjes voor meisjes, zoals van mode, quotes, make-up, achtergronden enzo…..

 

Ik heb de tip gekregen deze app te downloaden van mijn nicht, zij had hem en zei dat het wel iets voor mij was, En dat is ook zo! Hij is zowel te downloaden voor Android als voor Apple, ikzelf heb namelijk een Samsung en ik heb hem!!! en ik ben er super blij mee!

Hij is gratis (is ook wel fijn)!

Nu laat ik jullie wat plaatjes zien die ik al eens heb gedownload!

Oja! ook wel even handig, je kunt je aanmelden via Facebook, Twitter of via je mailadres, maar je moet je wel aanmelden voor je kunt beginnen! Hier komen een aantal plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding 

Afbeelding 

Afbeelding 

En nog veeeeeeeeel meer! 

 

Hopelijk heb ik jullie nieuwsgierig gemaakt naar deze leuke app en gaan jullie hem downloaden! en Oja, ik het: Jip Van Walree, dus misschien kunnen jullie mij ook volgen!

 

Veel plezier met deze app en tot snel!

 

Liefs, Jip

 

Geef een reactie

