Statement ketting

Haay!

Vandaag blog ik over iets wat ik (nog) niet heb maar wel wil en leuk vind, namelijk de statement kettingen.

Afbeelding

 

 

 

Ik vind kettingen sowieso heel leuk, maar deze zijn toch net iets anders en leuker op een of andere manier.

De statement ketting zag ik voor het eerst op een blog, ik weet al helemaal niet meer waar en van wie. maar ik dacht, daar komt binnenkort een blogpost over… nu dus.

Statement kettingen hebben meerdere “bandjes” onder elkaar en meestal onderaan steentjes. Omdat er drukken kleurtjes en veel kleurtjes op staan vind ik ze het leukst bij en effen shirt of jurkje. Want als je ze draagt op een gestippelt shirt met een gestreepte broek ofzo, dan zie je de ketting niet goed. Dat is zonde.

Ik wil er graag 1 kopen, bij Forever21 heb ik ze al gezien op hun Instagram, H&M heeft ze vast ook.

Hier een paar leuke kettingen die ik zou willen hebben:

Afbeelding

  Afbeelding 

Afbeelding

 

 

Hopelijk vonden jullie deze blogpost leuk en vind(en) ik (en jullie) snel een mooie ketting!

Liefs, Jip

 

Geef een reactie

