Ploggen, mijn eerste plog, familieuitje

Heeii!

Vandaag plog ik! omdat mijn opa 75 werd wou hij iets doen met de familie, we gingen naar een chic hotel en logeerde daar!

Ik heb foto’s gemaakt vanaf dat ik gisteren wakker werd tot dat ik daar weg ging.

Laten we beginnen! 🙂 🙂

Afbeelding

 

Een boekje lezen met m’n zusje!

Afbeelding

 

Ontbijten met een tostiiiiiiiii! Yum!

daarna ging ik me aankleden

Afbeelding 

Afbeelding 

Helaas moest ik ook wat huiswerk doen.. :(((

Afbeelding 

Even de tas inpakken! 🙂

Afbeelding 

Klaar om te gaan!

Afbeelding  

Onderweg!

Hou je vast…. er komen nog ets van 20 foto’s :*)

Afbeelding 

Even iets drinken, Oma had 3 spelletjes mee, dus even spelen!

Afbeelding 

De lounge! dar dronken we wat!

Afbeelding 

Het huisje met onze kamers!

Afbeelding 

Ons bed!

Afbeelding 

allemaal mooie plafonds!

Afbeelding 

Borrelen, Ik kreeg een fruitspiesje.

Afbeelding 

Cadeautje gekregen van de tante van m’n vader, ze woont in Zweden, een elandje dus! 

Afbeelding 

Eten!!! En drinken, deze jus was zooo lekker, heb er echt veel gehad!

Afbeelding 

Vooraf: een soepje.

Afbeelding 

Mama had iets anders, met viooltjes, moest even op de foto!

Afbeelding 

Hoofdgerecht: FRIET!!!!!

Afbeelding 

Dessert! Ijs om zelf te versieren! Lekker!

Afbeelding 

TADAAAAAAAAAAAA

We hebben 3 urur lang gegeten, daarna nog een uur in de bar gezeten, dus pas 23:30 gingen we naar onze slaapkamer, en sliepen pas om 00:40 ofzo… PFFFFF, en dan ook om 7:30 al wakker moeten zijn.

Afbeelding 

Mama wakker bellen! dat is natuurlijk wel weer heel leuk! 😉

Afbeelding

 

OOTD! spijkerbroek met shirtje en mijn all stars!

Afbeelding 

ONTBIJTEN! dat vind ik zóóó leuk in een hotel, het ontbijt, allemaal kleine jammetjes, boter, eieren enzo, zo leuk en lekker!

Afbeelding 

eerste lading: mini jam! cutieeee! een chocobroodje, een koffiebroodje en een croissant!

Afbeelding 

2de lading,: en koffiebroodje, een sneetje rozijnenbrood, en een broodje met scrambled egg!

het was super lekker!

Afbeelding 

En nog even op het terras! 

 

Dit was mijn eerste plog, hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en lezen!

ik wil dit wel vaker gaan doen maar weet niet wanneer.

 

Doeg!

Liefs, Jip

 

 

 

Geef een reactie

