My wishlist

Heey!

Ik heb weer iets meer dan een week niet geblogt, en heb weer iets leuks (vind ik) bedacht.

Ik blog vandaag over 10 super leuke dingen die ik graaaaaaag wil hebben! 🙂

Ik heb niet perse iets dat op 1 staat en iets op 10, gewoon 10 dingen die ik allemaal graag wil, zonder cijfers.

 

Let’s begin!!!

 

Afbeelding 

Het zou super cool zijn als ik deze mooie camera heb…. Voor blog foto’s maar ook gewoon persoonlijke foto’s! Alleen… Hij is misschien een beetje duur… Dan maar dromen en verder sparen.. (voor zover dat lukt)

Afbeelding

Maar deze camera is ook zo leuk, Het liefst zou ik de roze of witte willen, maar als ik een van de andere in mijn handen kreeg gedrukt was ik ook best blij hoor! 😉

Afbeelding Afbeelding Afbeelding 

Ik heb er al eens over geblogt, en vind ze echt zooo leuk!, de skater skirts! ik heb nu 1 zwarte maar wil er best nog wat, in een andere kleur, sinds ik weet dat deze rokjes er zijn vind ik rokjes veel leuker! alleen ik vind niet dat al mijn shirtjes erbij passen, maar dat komt wel goed! ❤

Afbeelding Afbeelding

Maar wat ik wel weet is dat ik crop tops leuk vind! En laat dat nou net een leuk shirtje zijn die bij die skaterskirts passen! Ik heb al best wat croptops gezien bij h&m enzo… alleen ik moet die maar eens gaan passen, ik vind ze namelijk heel leuk, alleen ik weet niet of het bij me past en of het me staat, dus die moet ik maar even passen binnekort!

 

Afbeelding

Ook hier heb ik al eens over geblogt: Statement kettingen!! Ik vind ze nog steeds leuk! alleen heb ik nog niet een leuk voor MOI gevonden! Nou ja… dan maar even wachten hé!?

 

Afbeelding

Deze wil ik dus ook hebben!!!!! EOS lipbalm, ik heb echt geen idee waarom ik die zo graag wil, maar de balletjes hebben leuke kleurtjes, en ik hou nou eenmaal van lippenbalsems! Dus, daar heb ik nooit genoeg van! En ze ruiken vast ook heerlijk!

Afbeelding

Wat ook op m’n wishlist staat zijn babylips die niet in NL te verkrijgen zijn, ik heb al 3 babylips, en ik wil er natuurlijk meer! (van lippenbalsem krijg ik nooit genoeg), er is dus alleen 1 klein probleem en dat is dat ik ze niet hier kan kopen!! Maar als ik op internet zoek zijn het er zoooo veel! dan wil ik ze allemaal, misschien zijn het er wel meer dan 20! dan moet ik dus nog even sparen! als ik ooit in het buitenland kom, ga ik ze zoeken! en hopelijk kom ik dan thuis met 1. (of 2, of 3 of eigelijk veel te veel)

Afbeelding 

Wat ook een grote wens is om net zo’n foto te maken als hier boven, maar dan moet ik dus wel eerst een paar (klein beetje maar!) o.p.i nagellakjes kopen, en als ik die dan heb dan maak ik en foto met m’n dan mooie grote camera! (zie het he-le-maal voor me!) Alleen, ook deze lakjes zijn net als mijn mooie droom camera een beetje prijzig voor 1 klein potje….. misschien een beetje zonde, maar toch, ik wil er wel wat!

Afbeelding 

Sorry, deze foto is een beetje wazig, maar dit zijn plateau gympen, ik zag een meisje op mijn school die deze leuke schoenen had en vanaf toen wou ik ze ook wel hebben! Ze zijn o.a te koop bij H&M, gisteren was ik daar, maar ze hadden alle kleuren die er waren (de witte, kante en grijze) maar nou net de zwarte waren er niet, dus die heb ik nog niet kunnen kopen! dus misschien moet ik deze maar tegelijkertijd kopen via de webshop van H&M samn met mijn leuke croptops en skaterskirts! dan duurt dat dus niet al te lang meer hoop ik! 😉

Als laatst…..

Afbeelding 

De Tangle Teezer, de borstel zonder handvat! Deze borstel lijkt me heel fijn, een tijdje geleden was ik bij de kapper en die vrouw zei dat ze heel fijn zijn voor meiden met lag haar! 

 

Dit was mijn wishlist!

Ik droom lekker verder van sommige onbereikbare dingen en hoop zo snel mogelijk deze dingen te kunnen kopen!

 

Ik hoop over een paar weken/maanden/dagen/jaren te kunnen zeggen dat ik een (of meer) van deze leuke dingen heb kunnen kopen!

 

Wat staat er op jou wishlist?

 

Liefs, Jip

 

 

 

 

 

2 gedachtes over “My wishlist

Geef een reactie

