Nieuwe schoolspullen

Heei Allemaal,

Sorry dat ik zo lang niet geblogd heb maar ik was echt helemaal inspiratieloos… :/ Nu heb ik wel iets kunnen bedenken. 

Afgelopen zondag ging ik met mijn moeder naar de stad om een aantal nieuwe schoolspullen te kopen. Ik laat jullie mijn nieuwe agenda,  pennen, kaftpapier en mijn schrift zien. Veel kijkplezier!

Als eerst laat ik mijn agenda zien, ik ging toen er net schoolspullen waren voor dit jaar kijken bij V&D met een vriendin. Ik zag deze en deze is de hele tijd in m’n hoofd gebleven, dus heb ik hem gekocht.

CIMG0188 

Het is de agenda van Fashionista. Ik ben er super blij mee! Hij kostte €16,95. Bij iedere week zit er een tip of leuke foto, dat vind ik erg leuk.

CIMG0196 

Ik had nog een halve rol kaftpapier en omdat ik vorig jaar twee en een halve rol heb gebruikt heb ik er twee bij gekocht.

CIMG0192

Deze is van de Hema, er staan allemaal kleine bloemen op. deze rol kostte €1,00. De schoolspullen van dit jaar bij Hema vind ik heeeel leuk, het is dat ik niet zoveel nodig had.. anders had ik daar ingekocht! Dit is het printje

CIMG0193 Schattig toch!

CIMG0194

Ook kocht ik een kaftpapier rol bij V&D van Lief, er staan allemaal kleine schaartjes, knoopjes, hartjes enzo op. Deze rol kostte €3,25. Ik vind hem heel leuk!

CIMG0195 

Het printje! ❤

Ik ga dit jaar 1 groot schrift gebruiken voor al m’n vakken. Ik gebruik een collegeblok. in dit blok zaten 4 tabjes, van en ander blok heb ik er nog 4 bij gedaan. ik kan dus voor 8 vakken schrijven in 1 boek! Mijn collegeblok kocht ik ook bij de Hema. Deze kostte €2,50.

CIMG0191 

Als laatst kocht ik een pak met 3 pennen, ook van de Hema en weer met bloemen! Dit pakje kostte €1,00

CIMG0189 

CIMG0190

Waar kopen jullie je school spullen?

Liefs,

Jip 

2 gedachtes over “Nieuwe schoolspullen

  1. halloi!

    ik vind dat je leuke artikelen schrijft! alleen ik irriteer me er een beetje aan dat je in bijnaa alle artikelen schrijft “sorry dat ik zo lang niet geblogt heb”. je hoeft dat niet te vermelden, want er staat nergens op je site dat je elke dag blogt toch?? Zie dit niet als haat meer als tip. Misschien ligt het ook wel aan mij hoor.

    liefs

Geef een reactie

