Instagram tag

Heei allemaal! Vandaag doe ik mijn eerste tag! De Instagram tag, dat houd in dat ik een aantal vragen moet beantwoorden over Instagram. Ik neem de tag over van Serena van Beautylab. Let’s go!

Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?

Mijn gebruikers naam is @jipvanwalree, omdat dat mijn naam is. Gewoon, lekker simpel!

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?

Dat verschilt nogal. soms twee foto’s per dag, soms een week helemaal niks. Dat wisselt dus nogal! 🙂

Laat je favoriete Instagram foto zien.

favo foto insta tag  Dit is mijn favoriet en tegelijkertijd ook mijn meeste recente foto. Dit was afgelopen zaterdag in de stad met m’n vriendin! het was heel gezellig en ik vind het een mooie foto! 🙂

Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.

Dat is deze, hij had 34 likes. voor mij is dat veel! geplaatst op de eerste dag van september!

meest gelikte foto

Welke app(s) gebruik je in combinatie met Instagram?

Dat is PhotoGrid. Met die app maak ik een witte rand om mijn foto’s dat vind ik net iets mooier!

Welke celebrities volg je?

Euuhhh, even zoeken…

Carly Rae Jepsen, @carlyraejepsen

Elle Fanning, @therealellefanning

Ashley Tisdale, @ashleytisdale

Martina Stoessel, @tinitastoessel

Bella Thorne, @bellathorne

En nog veel meer.

Welke Instagramfilter gebuik je het meest?

Nou, eigenlijk gebruik ik die niet, of ik doe geen filter of ik gebruik er een via PhotoGrid.

Welke hashtags gebruik je het meest?

Ik denk #me of #today ofzo..

Laat je laatste instavideo zien.

Die plaats ik niet omdat ik dat niet kan. Alleen ben ik een keer getagt door mijn buurjongen om een plens water over mezelf heen te gooien. dus dat was de laatste. Die plaatste ik met de telefoon van m’n vader.

Welke dierenaccounts volg je?

Geen, ik hou niet van dieren en ken geen leuke accounts. Dus….

Welke (grote) bedrijven volg je?

Ik volg de V&D, Vero Moda, H&M, Primark, Loavies, Hema en beautiful-bijoux.

Heb je veel familieleden op Instagram?

Mijn zusje, mijn vader en mijn nicht. Is dat veel?

Dit waren al de vragen!

Ik heb nog 1 andere tag op de planning maar ik hoop dat ik er nog meer kan doen!

Welke tag zou je willen dat ik doe?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs,

Jip

Geef een reactie

