favorieten| 4 youtubers

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik een artikel over mijn 4 favoriete youtubers! Let’s hop right in!

Ik heb niet een top 4 maar ik vind ze allemaal even leuk. Gewoon willekeurig.

1. Diana Leeflang/ Disfordazzle

Diana komt uit Nederland, ze maakt filmpjes over, DIY, lookbooks, shoplogs en nog veel meer! Ik heb haar ontdekt door mijn beste vriendin.

eerst vonden we het gewoon leuk om af en toe eens te kijken, maar nu zijn we samen fan!

blog ytrs 1

Ze upload iedere vrijdag een nieuwe video.

Haar youtubekanaal vind je hier

2. Meredith Foster/ Stilababe09

Door Meredith leer ik engels. Ze is altijd heel vrolijk en grappig!! Ik heb haar pas een tijdje geleden ontdekt en sindsdien vind ik haar echt leuk!

foto stilababe09 blog

Hier vind je haar kanaal.

3. Lauren Riihimaki/ LaurDIY

Lauren vind ik een beetje hetzelfde als Meredith! Spontan, grappig, en vrolijk. ze maakt vooral veel DIY’s maar ook collabs met andere youtubers en Q-A’s.

laurdiy blog

Haar kanaal vind je hier.

4. Jiami Jongejan/ Lifesplash

De laatste en de jongste, ze is pas 15, maar ze heeft al heel veel subscribers! Ze komt gewoon uit Nederland en upload iedere vrijdag een video. Ze maakt tags, challenges, OOTD, beautytips en meer!

jiami blog

Haar youtubekanaal? klik hier.

Misschien kende je ze al, en als je ze niet kende hoop ik dat je een kijkje neemt op hun kanaal!

Wie is/zijn jou favoriet(en) youtubers?

Liefs,

Jip

3 gedachtes over “favorieten| 4 youtubers

Geef een reactie

