What I got for my BIRTHDAY ’15

Afgelopen vrijdag werd ik 14. Ik kreeg best wat cadeau’s dus het leek me leuk om die met jullie te delen. 

Als eerst kreeg ik dit kleine leuke pakketje van The Body Shop. Er zit een body milk en een shower cream in. Boven op zit een potje lipbutter, ook van kokosnoot. De lipbutter heb ik al opgehad. de andere 2 producten nog niet.

P1180969

Bodyshop pakketje Coconut.

P1180970

P1180973

Deze maand ligt er zoals altijd gewoon een Vogue in de winkels, alleen hebben deze Vogue’s 3 verschillende covers. Alle 3 met Doutzen Kroes. Ik vind deze cover het leukst. dus vroeg ik deze ook.

Er staat een groot verslag in over Doutzen.

P1180974

Deze tapejes vind ik echt schattig. de ene heeft hartjes en de andere envelopjes. Ze komen van de Hema!

P1180976

Nog meer tapejes van Hema…

P1180975

En nog meer. hahha, ik vind tape leuk. Sorry! Deze zijn trouwens ook van Hema.

P1180979

Ik had al een hele tijd terug gezegt dat ik dit boek zo leuk vond. Allleen was ik dat weer vergeten, en had ik hem niet opgeschreven op mijn lijstje.. Maar mijn zusje had het onthouden en aan mijn moeder verteld.  Toch ben ik er heel blij mee hoor!

P1180980

Ik heb er al 1 smoothie uit gemaakt en m’n moeder zalm met pasta. Allebei vond ik ze lekker!

smoothie rens Hij zag er vies uit. maar dat was hij ECHT NIET!

Van 2 buren kreeg ik beide een bon van de H&M, dus ik ga binnekort even de stad in!

P1180967

P1180966 Van vrienden kreeg ik deze bon van The Sting. ook daar ga ik binnekort maar even langs :).

P1180971 Dit potje Jelly Beans kreeg ik ook van de buurvrouw, Elmo heeft ze zelf gehaakt. midden in het potje zat een van de H&M bonnen!!

P1180968

Deze pot(?) met showergel kreeg ik van Elke, mijn beste vriendin. (Je kunt haar kennen van onze Fall-lookbook) Hij is van Treacle Moon, en ruikt naar kaneel. ik heb hem al een par keer gebruikt, als ik hem op mijn hand doe dan lijkt het een soort pudding. Mijn huid wordt er heel zacht van. Ik rook hem na het douchen zelf niet meer.. 😦

P1180972 Dit -voor mij eerst onbekende- doosje is een bewijs voor pannekoeken voor 2. Via de site moet je een code invullen en dn moet je de bewijzen uitprinten. Dan kun je met z’n 2-en pannekoeken eten. ik vond het heel grappig, ik kende het nog niet.

P1180978

Hier ben ik zo blij mee! Deze tas kreeg ik van mijn ouders, Hij komt van H&M. Hij heeft een hengsel zodat je hem om je schouder kan hangen. en een handvat. Hij is zwart.

P1180981

Als laatste kreeg ik deze Blond-Amsterdam mok van 2 klasgenootjes. Het was allemaal erg geheimzinning. Vrijdag op school kreeg ik een kaart met de tekst “je cadeau is onderweg” Toen ik thuis kwam was er een pakketje. Daar zat deze mok in. Er staat een meisje op en allemaal cupcakes.

P1180982

Ik ben blij met al mijn cadeau’s!

Wat vind jij het leukste wat ik heb gekregen?

Liefs, Jip

Een gedachte over “What I got for my BIRTHDAY ’15

  1. Pingback: Mijn (Blond Amsterdam) mokken | JUST ME, by Jip

Geef een reactie

