BFF tag met Elke

bbf tag foto

Ik vond het wel weer tijd voor een tag, en aangezien Elke en ik deze tag al lang wilde doen en giteren het eindelijk is gelukt deel ik hem vandaag met jullie. Wij hebben de tag van Diana van disfordazzle! Voel je vrij om de tag ook te doen met je beste vriend of vriendin! Het zijn 19 vragen dus laten we snel beginnen!

1. Hoe en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?

Elke: Bij de peuters….

Ik: ja…. Toen we 3,5 waren.

2. Beschrijf elkaar in 1 woord.

Elke: Dat is moeilijk…euuh.. Leuk!

Ik: Gezellig

3. Waar in de wereld willen jullie nog samen naar toe?

Elke: Londen, Samen in zo’n rode bus…

Ik: Londen, In de Londen Eye, en veel shoppen!!

4. Waaraan irriteer je je aan elkaar?

Ik: dat ligt niet aan jou maar dat we elkaar soms heel lang niet zien.

Elke: mee eens!

5. Wat vind je ervan dat je vriendin blogt?

Elke: Heel leuk!!

6. Wat is het beste aan elkaar?

Elke: Dat we dezelfde hobby’s en interesse hebben en we hebben nooit ruzie.

Ik: Altijd dikke lol en nooit ruzie. En je luistert altijd en bent er voor me!

7. Favoriete inside-joke?

Elke: Hebben we niet echt, maar we denken wel vaak hetzelfde en dan moeten we heel hard lachen om niks..

Ik: geen idee….

8.leukste herinnering samen?

Tegelijk: EFTELING!

Ik: jaaaa, dat was echt zoo leuk. echt een droom die eindelijk opeens uitkwam! Maar voor het eerst samen de stad in was ook vet gezellig!

9. Raad elkaars favoriete zanger/zangeres.

Elke: Ariana Grande

Ik: Van jou ook! 🙂

10. Wie heeft er meer tijd nodig om zich klaar te maken?

Elke: IKKE!!

Ik: Denk het ook, ik doe daar nooit lang over.

11. Hakken of platte schoenen?\

Elke: jij platte schoenen

Ik: Platte schoenen!

12.Jurkjes of broeken?

Elke: Jij jurkjes!

Ik: Jij broeken

13. Favoriete dier?

Elke: Konijn?

Ik: neeeee! Ik heb geen lievelings dier. Maar jij een konijn!

14.Als het huis in de fik stod en je familie was veilig, wat zou je redden?

Elke: Fotoboeken, portemonnee en mobiel.

Ik: Ik denk ook fotoboeken. die kun je niet vervangen….

15. Wie kan mooier zingen?

Elke: We kunnen allebei niet zingen haahha!

16. Favoriete film?

Elke: Pak van mijn hart. Maar dat veranderd steeds hoor!

Ik: Ik heb niet 1 favoriet maar Nederlandse films vind ik leuk!

17. Wat is iets raars dat je eet?

Elke: Jij eet pindakaas met banaan…

Ik: En jij eet kaas met mosterd. Of pannenkoeken met paprika.

18. Hebben jullie iets dat matcht? 

Elke: Blond haar 🙂

Ik: soms kopen we dezelfde shirtjes. en dezelfde hobby’s!

19. Wat is je favoriete serie?

Elke: GTST!

Ik: Ik kijk geen serie’s….

Dit was de tag alweer. Wij vonden het heel leuk om te doen! Hopelijk vond jij hem ook leuk!

Welke tag wil je dat ik nog eens doe?

Liefs, Jip

Geef een reactie

