Review|Hema Great*Smooth Handcream

P1190089

Zaterdag was ik in de stad en kocht ik wat dingen. Zo ook deze Handcrème. Ik was bij Hema en zag hem liggen. Ik heb hem al vaker gezien maar liet hem toch maar steeds liggen. en nu dacht ik: Ik neem hem gewoon mee. Why not? Dus zo gezegd zo gedaan. En toen was hij ineens van mij! 🙂 Vandaag maak ik hier een review van voor jullie!

Hij komt dus van de Hema en kostte 2 euro. Voorop staat N’ 01 dus ik heb het vermoedde dat er misschien nog wel een komt. ik heb ze in ieder geval nog niet gezien. Maar misschien heb je die alleen bij hele grote Hema’s? Deze Hema waar ik hem kocht is niet heel groot. (vind ik)

Ik weet eigenlijk niet waar hij naar ruikt maar hij ruikt wel lekker! Er zit een roze etiket op met de tekst:

Great*Smooth

Hand Cream

for happy hands, the whole day

to use at home or to bring

Ik vind het een schattige tube, en vind hem lijken op een verftube! Maar dat is het natuurlijk niet.

De crème zelf is wit. Ik smeer hem ’s avonds in bed op, voor dat ik ga slapen. In bed schrijf ik vaak nog wat en vink ik mijn to-do lijstjes af. Daarna smeer ik hem op en dan heb ik de dag erna zachtere handen!

65 ml

65 ml

Mocht je hem willen bestellen op internet? klik hier.

P1190094

Dit is ongeveer de hoeveelheid die ik gebruik. dat verdeel ik over beide handen!

Hopelijk vond je het een leuke en nuttige review!

See u soon!

Liefs,

Jip

2 gedachtes over “Review|Hema Great*Smooth Handcream

  1. Pingback: Favorieten van april | JUST ME, by Jip

Geef een reactie

