Favorieten van april

April is voorbij en daarom leek het me leuk om een ‘favorieten van april’ te maken. dus bij deze. ik ga jullie wat dingen laten zien die ik veel gebruikt heb in de maand april! 

P1190121

Als eerst mijn to do boekje van Hema.

Eigenlijk is het gewoon een boekje die ik kreeg van een meisje uit mijn klas met sinterklaas. Maar ik toverde hem om tot to do boekje! 🙂 Iedere avond schrijf ik wat ik de dag daarna wil en moet gaan doen! en dan die avond vink ik ze af!

P1190122

Zo ziet dat er dus uit. En als iets niet gelukt is dan schrijf ik hem op voor de andere dag en anders dan laat ik het gewoon zitten..

P1190126

Mijn hoepel van Hoop it yourself! Ik ben er ZOOO blij mee! Laatst wilde ik mijn record verbreken en ging ik lekker hoepelen! Het lukte uiteindelijk maar de dag daarna had ik spierpijn… uch.. dus nu staat mijn record op 36 minuten… Nu probeer ik het even wat rustiger te doen en hoepel ik ong. 15 minuten. en dan ga ik het wel weer een beetje opbouwen denk ik…

P1190124

Mijn gymschoenen!! Hier gym ik in op school… niks bijzonders… Maar door deze schoenen hoepel ik veel fijner 🙂

P1190127

Deze thee kocht mama ik denk ong. 1/2 weken geleden om te proberen. En hij is super lekker! kruiden thee met sinaasappel, kaneel en hop… Hij ruikt niet zo lekker, vind ik maar hij smaakt delicious!

P1190095

Ma bag! tja.. wat kan ik er verder over zeggen? Ik neem hem bijna overal mee naar toe.. alles past erin… hij is groot… hij is mooi… dus ja..

P1190123

HANDCREME! iedere avond smeer ik het op mijn handen!

P1190106

The last one! Mijn InstaX mini 8! Ik heb hem begin van de maand gekregen en ben er super blij mee! ik kocht 2 x een pakje van 20 foto’s inmiddels kan ik nog 31 foto’s maken en dan moet ik weer nieuwe cassettes kopen!

Deze foto’s heb ik al gemaakt!

P1190109

Dit waren mijn favorieten van april!

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Fijn weekend!

Liefs, Jip

Geef een reactie

