Slaapkamer inspiratie

Ik ga over ongeveer 2 maanden verhuizen!! Ik krijg dan een eigen, nieuwe kamer! Een paar dagen geleden ben ik een beetje begonnen met nadenken wat ik nou in mijn kamer wil hebben en hoe het er ongeveer uit zou moeten gaan zien als dat lukt. Ik zocht wat leuke plaatjes op Pinterest en die ga ik vandaag met jullie delen. ik heb weer wat ideeën om verder op in te gaan en verder over na te denken, hopelijk vinden jullie het leuk! 😀

bedroom inspi 1

bedroom inspi 2 Ja Jip, droom lekker verder, zo’n kamer is er niet in je nieuwe huis…

bedroom inspi 3

bedroom inspi 4

bedroom inspi 5

bedroom inspi 6

bedroom inspi 7

bedroom inspi 8

bedroom inspi 9 Die christmas lights gaan er sowieso komen! DUH!

bedroom inspi 10

bedroom inspi 11

Ik hoop heel erg dat ik er iets moois van kan maken dat hier een beetje op kan gaan lijken!

Ik heb er zin in!

Hopelijk heb ik jullie inspireert en misschien kunnen jullie er iets van nadoen! 🙂

Welke kamer is je favoriet?

Liefs, Jip

Geef een reactie

