Favorieten| 4 nagellakjes

Ik heb heel veel nagellak! (Daar heb ik al eens een artikel over geschreven, met ook mijn favorieten.) Maar ik ga vandaag 4 lakjes laten zien die ik recentelijk veel heb gedragen. Ze zijn niet heel oud en ze blijven goed zitten. (als ik het er niet af peuter..)

Even vooraf, de prijzen weet ik niet meer.

Als eerst dit long lasting lakje van Hema. Een simpele witte, nummer 809.  Vooral in de zomer een favoriet, zo lijk je bruiner!

P1190211

P1190208

Dit lakje is van Essence. Het is een lakje van de magneet serie, je kunt hierbij een magneetje gebruiken om er een printje op de krijgen. Het is nummer 09 magic red carpet.

P1190209

Dit lakje kon je vorige keer in het nagellak artikel al zien, en nog steeds een van mijn favorieten. Hij is een donker bruin kleurtje en van DA, er zit zo’n stickertje op waar de barcode en nummer opstaat, maar die is zo vaak vast aangeraakt dat dat niet meer leesbaar is… 🙂

P1190210

Nog een long lasting lakje van Hema, de zwarte versie. Nummer 851.

P1190212

En als extra heb ik nog deze topcoat van Hema, hij maakt je nagels mat, super vet! Ik gebruik hem heel vaak, vooral met zwart of paars geeft het een cool effect! Dit is nummer 20.

Welk lakje gebruik jij heel veel en waarom?

Liefs, Jip

Geef een reactie

