Wat ik in mijn nieuwe slaapkamer zou willen.

Ik ben inmiddels verhuisd. We zijn bezig met uitpakken en opruimen. Misschien gaan mijn ouders dit weekend behangen bij mijn broertje en zusje en daarna ben ik denk ik aan de beurt, ook al neem ik waarschijnlijk geen behang. Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik super graag in mijn nieuwe kamer wil hebben. Ik zie het al helemaal voor me. Hopelijk kan ik wat dingen van het lijstje kopen/ krijgen en mijn kamer zo maken dat ik hem helemaal leuk vind, dat is hij al maar hij is nog niet af en er staan nog allemaal spullen die uitgepakt moeten worden. In deze post laat ik mijn wishlist zien! En ik wordt er al zo blij van als ik het alleen al zie 🙂 !

bed lampjes

Daar zijn ze weer, de kerstlampjes!! Ik krijg een twijfelaar, een bed dat tussen een een en tweepersoonsbed in zit. Hij is wit en hij heeft een best groot hoofdbord ( heet dat zo? denk het wel) daar wil ik kerstlampjes aan hangen, gewoon omdat het er zo gezellig uitziet!

cactusplantje

Ook de cactussen mogen niet ontbreken! Ik vind het super schattig staan! En ja, heel veel mensen hebben ze al maar ik vind ze te leuk om niet te kopen!

inspibord

Op deze foto gaat het vooral om het bord boven het bureau. Ook al is de rest in deze foto ook heel mooi! een tijdje terug heb ik allemaal plaatjes uitgeknipt waar ik blij van wordt. Ik wil dan een grote fotolijst kopen en daar al die plaatjes in plakken en boven mijn bureau hangen. een inspiratiebord zeg maar.

kledingrek

Een kledingrek! Ik vind het er zo mooi uitzien. Mama zegt dat het snel rommelig wordt, dat kan ik me ook wel voorstellen maar toch lijkt het me wel heel gaaf om er een te hebben staan!

lamp

deze lamp…. echt…. geen woorden voor! Ik vind hem zo cool! Hij komt van de kwantum maar is best prijzig… Ik zie hem al helemaal in mijn kamer staan! Nu maar hopen dat ik hem mag hebben! En anders moet ik maar een andere lamp zoeken.

spiegel

Ook wil ik graag een grote spiegel. een mooi rustige zoals hierboven. En dan denk ik met een zwarte rand erom.

muurstickers

Ik wil geen behang omdat ik deze muurstickers echt helemaal geweldig vind! Opeens vind ik driehoekjes heel leuk en ik wil mijn kamer graag zwart wit hebben, de muren zijn al wit en dus wil ik graag zwarte stickers! Maar heel misschien kom ik nog leuk behang tegen! who knows…

letterslinger

Deze leuke slingers zie ik bij heel veel meiden! Ik heb ze voor €4,99 gezien bij de Xenos. Dus die had ik al lang kunnen hebben maar er zijn wat problemen met mijn pinpas en ik heb geen contant geld op zak. heel handig.. Maar dat wordt waarschijnlijk ergens volgende week opgelost en dan race ik naar de Xenos!

Ook wil ik een laag kastje en een leuk kleed op de grond, Ik weet nog niet wat voor kastje en wat voor kleed maar ik zie wel wat er op mijn pad komt. Daar heb ik dus ook geen foto’s van omdat ik niet weet wat ik zoek.

Dan was dit mijn wishlist!

Wat staat er op jou (slaapkamer)wishlist?

Liefs, Jip

2 gedachtes over “Wat ik in mijn nieuwe slaapkamer zou willen.

Geef een reactie

