DIY| Canvas tas

P1190222

Ik heb al een hele tijd terug een canvas tas gekregen, ik dacht dat ik hem zou gaan pimpen maar het kwam er maar niet van. En vrijdag verveelde ik me en begon ik er maar gewoon aan! Het leek me leuk om er een artikel over te schrijven. P1190217

Wat heb je nodig:

– tasje {pipoos}

– een paar A4’tjes

-een schaar

-washitape/plakband

– watervaste stift

– een plaatje of een tekst

Ik koos voor de quote “i forgot my chanel in paris”.

Ik heb de letters over getrokken maar je kunt ze printen op strijkbaar papier en dan erop strijken. En een plaatje zou kunnen als je geen leuke tekst weet of kunt vinden.

P1190218

Eerst heb ik alle letters heel netjes uitgeknipt, die plak ik straks op zodat ik ze kan over tekenen.

P1190220

Als ik alle letters heb uitgeknipt leg ik ze netjes en plak ik ze vast met washitape. Ik heb het papier in de tas gelegd omdat anders de stift doordrukt.

P1190221

Ik heb langs te letters getekent en de letters er daarna weer af gehaald.

P1190222

Als laatste heb ik er een hartje bij getekend en dan is ie helemaal af!

Hopelijk vinden jullie het leuk!

Wat zou jij op je tas zetten?

Liefs,

Jip

Een gedachte over “DIY| Canvas tas

  1. He leuke Jip!! Ze worden steeds beter en echter zeg, die blogs van jou! Leuk deze blog dat je het zo stap voor stap laat zien. Trots op je!!! Kus, mama xxx

Geef een reactie

