Wat ik kocht op tienertoer 2015 | Shoplog

Afgelopen dinsdag, donderdag EN vrijdag was ik op tienertoer met Elke, mijn beste vriendin. We kochten een tienertoer-kaartje en mochten 3 dagen reizen door heel Nederland voor €33,-. Ik vind dat ik aardig wat heb gekocht, ik ben door m’n geld heen maar hé. daar ging het soort van om. en wil dat graag met jullie delen! 🙂 We gingen naar Amsterdam, Utrecht en Groningen.

Op dag 1 gingen we naar Utrecht, Daar kocht ik 2 shirtjes in de sale 🙂

P1190275

Als eerst deze bij Zara, hij is Zalm/oranje gemêleerd en kostte uiteindelijk 4,-. Het is maat S.

P1190277

Dit is mijn favoriet van de 2! Deze is van the Sting, hij is oranje en heeft een kanten zakje op de borst. Hij kostte €5,-. Hij is heerlijk zacht en ik kocht hem in maat L. dat was de kleinste maat die er was en dat zit prima!

P1190278

Zo ziet het vakje eruit hij is echt alleen van kant dus mocht je er iets in doen zie je precies wat erin zit.

Op dag 2 gingen we naar Amsterdam! En daar ging ik helemaal los.. Ik gaf bijna al mijn geld uit..

P1190264

P1190266

Ik kocht bij Lush dit (verse) gezicht masker met o. a chocolade, tegen puistjes. Ik heb hem al een keer gebruikt en m’n huid werd er lekker zacht van. Ik vind hem zelf niet heel lekker ruiken maar hij is wel heel fijn! Omdat je hem in de koelkast moet bewaren is hij wel een beetje koud als je hem gebruikt aar dat went wel. Je moet hem 10 minuten inlaten trekken en dan afspoelen met lauwwarm water. Na 10 minuten ging ik douchen en waste ik hem eraf. Hij kost €11,65.

P1190267

P1190268

Ik wilde al lange tijd kniekousen, Ik zag deze bij Forever21 en kon ze niet laten liggen, helemaal niet voor die prijs! Ze zijn donker grijs en tot over je knieën. (€4,-.)

P1190270

Bij een klein gezellig winkeltje aan de Gasthuismolensteeg aan de 9 straatjes zag ik deze slinger, je kunt er je eigen woorden en zinnen mee maken en ophangen in je slaapkamer, werkkamer of war da ook. Ik heb ze boven m’n bed gehangen en vind ze super cute! Ik had ze ook al in Utrecht gezien maar twijfelde omdat ze niet heel goedkoop waren. In Amsterdam zag ik ze weer en nam ze toch maar mee. En ik ben er blij mee! (€12,95.)

P1190273

(Er hangt nu al weer een andere tekst, namelijk Start each day like it’s your bday.)

P1190276

Bij Topshop zag ik dit topje, hij is lichtblauw met donkerblauwe randen, <3. Deze kostte €8,-.

P1190280

Ook zag ik dit jurkje bij Forever21. Ik had al zo’n jurkje in het grijs maar omdat ik die zo fijn vond zitten wilde ik, als ik weer naar F21 ging er nog 1 of 2 bij kopen. Dat is deze donkerblauwe geworden! De prijs is €7,-

En op vrijdag gingen we naar Groningen! Omdat ik in Amsterdam zoveel geld had uitgegeven had ik eigenlijk niks meer om uit te geven in Groningen. We zijn uiteindelijk maar in 3 winkels geweest en daarna haalde mijn oma ons op en gingen we naar de Ikea. Bij Ikea hebben ze super schattige cactus-plantjes. Die liet ik zien aan mijn oma en toen mocht ik er 1 uitkiezen :).

Dat zijn deze geworden, het zijn er 3 in 1 pakje voor maar €5,-.

P1190272

Dat was tienertoer 2015! Ik heb 3 super gezellige en leuke dagen gehad! Ik vind het voor herhaling vatbaar! Dus wie weet gaan we volgend jaar weer!

Ben jij wel eens op tienertoer geweest en waar ging je toen heen?

Liefs, Jip

4 gedachtes over “Wat ik kocht op tienertoer 2015 | Shoplog

  1. Dat topje van Topshop is leukkk! 😀
    Ik ben gisteren naar de Ikea geweest en daar heb ik precies hetzelfde serjes cactusjes gekocht, hihi.
    Liefs,
    Elena | words-of-elegance.blogspot.be

  2. Pingback: 2 jaar! | JUST ME, by Jip

Geef een reactie

