Fall tag

fall tag

Sinds 3 dagen is het weer herfst! Tijd voor pyjama dagen, warme drankjes en kerstlampjes! (yaaas! eindelijk!) Ondanks alle regen en stormen vind ik de herfst denk ik de leukste van de 4 seizoenen! Ik wilde een tag doen en ging op zoek naar wat leuke vragen! Ik vond 2 verschillende soorten en daar heb ik de leukste uitgekozen! dus bij deze, de vragen met mijn persoonlijke antwoorden! HAVE FUN! ❤

Favoriete geur(kaars)? 

Mijn favoriete geur is denk ik iets met kaneel… en ik hou niet zo van geurkaarsen. Dus dat heb ik niet echt…

Koffie, thee of chocomelk?

CHOCOMELK! Met slagroom!

Winged eyeliner of donkere lippen?

Donkere lippen, Ik ben niet zo goed met eyeliner en hou van lipproducten!

Musthave nagellak?

Ik heb niet persé een bepaald merk, maar (bordeaux)rood, bruin of glitters vind ik heel leuk voor de herfst.

Skinny jeans of legging?

Euh.. ja… geen idee. vind allebei lekker zitten…

Favoriete schoenen?

Dat verschilt per jaar. Maar dit jaar wil ik graag Chelsea boots! Die vind ik leuk!

Leukste herfst liedje?

Het liefst luister ik vanaf september al kerst muziek, dat is wel heel vroeg… dus luister ik naar wat er dan in de top 40 staat of wat ik dan leuk vind. En ik vind dat Meghan Trainor en Shawn Mendes leuke herfstachtige liedjes hebben. Daar luister ik nu naar.

Favoriete herfstaccessoire?

Een sjaal en voor thuis warme sokken.

leukste herfst bezigheid?

Shoppen, slapen, lezen of muziek luisteren!

Autumn treat?

Pepernoten, wentelteefjes, appeltaart en stroopwafels! ❤ ❤  Maar eigenlijk kan dat gewoon het hele jaar door maar toch vind ik het iets voor regenachtige herfst dagen.

Vervelendste aan de herfst?

De regen, storm & onweer op de fiets. Dan blijf ik liever binnen…

All time favorite fashion item?

Mijn pyjama, mijn onesie of een dikke leuke sweather! ❤

Iedereen is vrij om deze tag over te nemen!

Fijne herfst!

Liefs, Jip

Geef een reactie

