Streetstyle fall/winter

I’m back! Toen was het alweer december! Ik heb echt te lang niet geblogt. Maar ik was heel druk met andere dingen, het kwam er niet van. Maar ik ben er weer! Eigenlijk wilde ik een recept ideetje plaatsen maar mijn foto’s laten niet op mijn laptop. Dat wil ik ergens deze week oplossen, Zodra het kan ga ik dat artikel schrijven! Dat heb je misschien al gezien op mijn twitter. Vandaag heb ik wat streetstyle foto’s met fall/winter proof outfits voor jullie. Gewoon ter inspiratie. Veel plezier met kijken en hopelijk krijg je er inspiratie van! ❤

Grote over-sized jassen vind ik leuk! vooral met een grote dikke sjaal erbij!

Een (over-sized) trui met een blouse eronder vind ik ook tof! Ik heb het 1 keer geprobeerd maar ik vond het er niet zo leuk uitzien. Misschien heb ik de verkeerde trui of blouse gebruikt.. Binnenkort nog maar eens proberen!

De boyfriend jeans op foto 2 vind ik zoooo tof! en een wit shirt is sinds kort een van mijn nieuwe favoriete shirts! ❤ Het zwart jack op foto 1 wil ik zelf ook hebben! 🙂

Bedankt voor het lezen! Ik hoop dat je het leuk vond!

Welke outfit is jou favoriet? 

Liefs, Jip

Geef een reactie

