DIY| Ideeën voor je letterbanner met de feestdagen

Even heel last-minute, wat leuke ideeën voor op je letterbanner rond de feestdagen. Ik kocht mijn letterbanner bij It’s a present toen ik met tienertoer in Amsterdam was. Je kunt hem hier vinden. Of je gaat naar Xenos, daar heb je hem in een kleiner variant, goedkoper en een ander lettertype. (maar net zo leuk) Die vind je hier. Ik heb vandaag 5 teksten die je boven de bank, boven je bed, bij de eettafel of waar dan ook kunt ophangen met de feestdagen (en in de winter).

3 It’s beginning to look a lot like xmas

Deze hangt op dit moment boven mijn bed. Als we nog dichterbij kerst komen ga ik hem waarschijnlijk weer veranderen naar iets anders, ik weet niet wat, maar dat zie ik dan wel. 🙂 Oh, en op de “o” bij “lot” heb ik een fimoklei kerstmannetje geplakt. Als extraatje.

1 1 week till xmas

Je kunt natuurlijk ook per dag aftellen maar dat is iets ingewikkelder. Je moet dan elke dag je banner aanpassen. Maar het mag natuurlijk wel!

idee 2 Baby it’s cold outside

Deze heb ik niet zelf bedacht maar vond ik op Pinterest ❤

2 Let it snow

Voor als je graag sneeuw wilt, of als er sneeuw ligt!

idee 1 pinterest

O Denneboom

Deze is ook van Pinterest. Leuk voor bij je kerstboom of zoals hierboven bij de open haard.

En vergeet vooral de leuke tekentjes niet zoals de hartjes en sterretjes!

Dan waren dit de 5 teksten die ik erg leuk vind voor de feestdagen! Hopelijk hebben jullie er iets aan!

Heb jij een letterbanner en welke tekst zou jij kiezen?

 

Liefs, Jip

 

 

 

Geef een reactie

