6 must follow Instagram accounts

banner instaInstagram is echt een van mijn favoriete apps! Meekijken in het leven van een ander is stiekem wel erg leuk! Ik gebruik het zo vaak mogelijk en heb mezelf er laatst op betrapt dat ik wel 822(!) accounts volg. Van die 822 ga ik er vandaag 6 met jullie delen, Bij deze 6 heb ik een notificatie ingesteld zodat ik nooit een foto mis.. Hopelijk ken je ze nog niet en vind je ze leuk genoeg om te gaan volgen!

aspyn insta

@aspynovard

Ik volg Aspyn al enig tijd, haar foto’s zijn echt prachtig! Super scherp en er staan altijd leuke dingen op waar ik inspiratie van krijg. De ene keer haar outfit, de andere keer haar room decoration. ❤

negin insta @negin_mirsalehi

De Nederlands Negin… Ook haar foto’s zijn heel mooi! Ze reist super veel, en dat zie je terug op haar Instagram account! Ze post heel veel foto’s op een dag, van haar eten, de omgeving waar ze dan is, haar outfit, of soms een selfie. ❤

Jen insta @jenniefromtheblog

Jennie is een van de meiden waarom ik begonnen ben met bloggen. Haar foto’s zijn heel verschillend maar allemaal super mooi! Ik weet niet wat ik er verder over kan zeggen. Gewoon een heel leuk account die je zeker moet volgen! ❤

mere insta @meredithfoster

Haar feed is geweldig! En ze heeft sinds kort een puppy die erg vaak op haar account verschijnt ❤ Haar outfits en haar haar…. ❤

insta pamela

@pamela_rf

Pamela is echt een inspiratie qua sporten & gezond eten.  Ook weer het volgen waard! ❤

Jiaam insta @jiamijongejan

Last but not least, de 16-jarige Jiami. Hoe zij foto’s maakt met haar mobiel… Echt een droom om dat ook te kunnen. (niet al haar foto’s worden met mobiel gemaakt maar toch) Ze post outfit foto’s maar ook foto’s van haar kamer, leuke plekjes in de wereld, selfie’s en veel meer! ❤

Welk account is je favoriet en ga je zeker volgen? En heb jij nog accounts die ik nog kan volgen? Let me know!

Liefs, Jip

 

 

Een gedachte over “6 must follow Instagram accounts

  1. Pingback: 2 jaar! | JUST ME, by Jip

Geef een reactie

