Mijn (Blond Amsterdam) mokken

P1190641Ik hou van (grote) mokken en drink best vaak thee. Ik heb aardig wat mokken en vandaag ga ik jullie al mijn mokken laten zien. Ik heb er vooral veel van Blond Amsterdam! ( Ze zijn eigelijk alleen maar van Blond of zelf gemaakt.)

Als eerst heb ik deze hele grote mok, Ik heb deze zelf gemaakt afgelopen december met het verjaardagsfeestje van mijn broertje. Hij is licht roze met confetti stippen. Er staat in het zwart “add a little confetti to each day” op. Deze kun je dus helaas niet kopen. Maar je kunt hem natuurlijk proberen na te maken!

Deze mok kreeg ik afgelopen kerst! Hij is van Blond Amsterdam en er staan allemaal dingen op die passen bij kerst, kalkoen, de kerstman, wijn, een kerstkrans. Aan de binnenkant staan 2 kerstklokjes met een marentakje.

P1190626 Deze heb ik jaren geleden ook zelf gemaakt! Hij is geel met stipjes en een oranje-rood uiltje op een tak.

Dan deze koffiebeker, ook van Blond Amsterdam.. 🙂 Er staan 2 meisje op met veel tassen en beide een koffiebeker in hun handen. Er zit een licht roze dop op zodat je hem makkelijk mee kan nemen naar waar dan ook.

Dit was mijn eerste Blond mok, hij is heel lang en er staan dingen op die te maken hebben met vriendinnen. Aan de binnenkant staan 2 cocktail glazen.

Deze hebben jullie vorig jaar kunnen zien in in mijn artikel over de cadeau’s die ik kreeg met mijn verjaardag. Wederom weer van Blond Amsterdam met verschillende cupcakes erop en 1 cupcake aan de binnenkant.

 

Samengevat heb ik best wat mokken waarvan het grootste deel van Blond Amsterdam… ❤

Welke mok is je favoriet en hou jij ook zo van mokken als ik?

Liefs, Jip

 

Geef een reactie

