A few favorites no.1

Een nieuwe serie is geboren vandaag: A few favorites, hierin laat ik eens in de zoveel tijd een aantal producten, nummers, youtubekanalen, van alles aan jullie zien waar ik op dat moment veel mee heb. Jiami doet het ook soms, maar zij doet er altijd 5. Vandaag dus nummer 1! Toevallig zijn het er deze keer ook 5.  Let’s go!

*Beautyproduct

Als eerst deze EOS Strawberry sorbet. Ik gebruik hem iedere avond voor ik ga slapen en hij smaakt naar aardbei (toevallig) Ik kocht hem enig tijd terug op deze site.

 *Youtuber

Als 2de het Youtubekanaal van Claire, aka Trendgloss. Ze begon 10 maanden geleden met het plaatsen van video’s over de opcoming en blijvende trends die haar aanspraken. Ze upload elke woensdag! Ik vind haar video’s heel leuk, ze is grappig, heeft een leuke stijl en ik leer altijd wel weer iets nieuws uit haar video’s.

sorry

*Muziek

Ook ik kan niet om Justin heen…. Maar ik vind het niet erg hoor! Z’n nieuwe album vind ik super leuk! Op dit moment is ‘Sorry’ mijn favoriet, Gewoon, dansen mee-zingbaar!

P1190653 *Kledingstuk

Dit witte shirtje van H&M is echt mijn favoriet! Hij past bij alles en zit super chill! Verder  heb ik er niks over te zeggen. Gewoon een favoriet!!

*Random

Als laatst dit boekje, het is een boekje met elke dag 1 vraag die je 4 jaar achter elkaar moet beantwoorden. Het zijn hele verschillende vragen ( Wat heb je vandaag gegeten?, Wat is je favoriete boek?) waar je soms gewoon niet over nadenkt. Ik beantwoord deze vragen sinds 1 januari en vind het heel leuk om te doen!

Dan waren dit mijn favoriete van dit moment! Hier volgen er dus meer van. Niet meer per maand maar op verschillende maanden, dagen of weken.

Wat is een favoriet van jou op dit moment?

Liefs, Jip

 

Geef een reactie

