What I got for my birthday 2016.

Afgelopen weekend was ik jarig! Ik ben 15 geworden en kreeg natuurlijk wat cadeau’s. Ik vierde het niet maar mijn beste vriendin was er waar ik wat van kreeg en ik kreeg wat van mijn ouders. Benieuwd wat ik kreeg?

 

Als eerst deze powerbank van het merk ‘wonky monkey’. Ik zit sommige dagen best lang op school en heb dan als ik naar huis ga mijn telefoon nodig voor muziek op de fiets en zodat ik kan bellen als dat nodig is, daarom is een powerbank wel handig. Dan kan m’n telefoon gewoon opladen in mijn tas. Hij is wit en te koop bij Intertoys.

P1190745P1190746

Van Elke kreeg ik dit notitieboek van Hema, hij voelt zacht aan. Hij is licht blauw met iets donkere bloemetjes en een quote onderaan in het midden. Hij heeft gewoon zwart-wit lijntjes aan de binnenkant.P1190747

Dit is meer gewoon een grapje!! Mijn moeder zag dit paarse blikje bij de feestwinkel en vond hem wel wat voor mij… Ik zag de humor er wel van in haha! Er zitten pepermuntjes in.

Ik kreeg ook dit 2-pack met 2 ‘koffie’bekers, 1 voor koude drankjes en 1 voor warme. Ze zijn doorzichtig-wit en roze-wit met een patroon.

P1190757 De doorzichtige is voor koude drankjes en hij heeft een ‘rietje’.

P1190760 De witte is voor warme drankjes en heeft de vorm van een koffiebeker. Beide bekers zijn 400 ml. en te koop bij Xenos.

P1190749 Dit fotografieboek zag ik laatst ergens op een blog, het was een review en toen ik die las leek het me een heel leuk interessant boek. Het is geschreven door Anki Wijnen, die je wellicht kunt kennen van haar blog Zilverblauw.nl. Ze geeft hele simpele,duidelijke tips en uitleg over fotografie met mooie foto’s, wat ik erg leuk vind! Ik heb hem nog niet helemaal uit maar tot nu toe is het een aanrader! Ik weet niet waar deze vandaan komt maar ik denk van Bol.com of gewoon een boekenwinkel.

Deze vijl heeft 6 verschillende stappen naar mooie glimmende nagels, Hij is van Essence. Ik heb hem 1 keer gebruikt en het werkt heel goed! Blij mee!

P1190736 Ook kreeg ik van Elke nog 2 nagellakjes. Ze zijn beide van Essence. Dit is kleur nr. 49 turn the lights on!. Een soort parelmoer/groen/wit-achtige kleur met glitter, heel mooi!

Dit is kleur nr. 39 blue bubble di blue. Babyblauw, echt super mooi. ik heb hem gelijk de dag erna opgedaan! ❤ Hij dekt na 2 laagjes heel mooi.

Als laatst kreeg ik van Elke deze enveloppen, het zijn er best veel met verschillende teksten voorop, voor verschillende gevoelens, dagen of situaties. Als een van de geschreven dingen gebeurt of gaat gebeuren mag ik de enveloppe openen en zit er iets in. Zee heeft dit zelf gemaakt, echt heel lief!

P1190744

Van mijn ouders kreeg ik nog deze kaart, omdat ik ook graag een ring & een kledingrek wil hebben maar ze niet wisten welke dient deze kaart als ‘bon’ om een ring+kledingrek uit te zoeken! ❤

Dan was dit mijn verjaardag van 2016! ❤

Ik vond het een leuke dag met hele leuke cadeau’s!

Wanneer ben jij jarig en wat staat er op je verlanglijstje?

Liefs, Jip

 

Een gedachte over “What I got for my birthday 2016.

Geef een reactie

