2 jaar!

ballonen 2 jaar tekst

JAAAAA!!! Mijn blog bestaat alweer 2 jaar! Time flies!! Ieder artikel die ik schrijf schrijf ik nog steeds met veel plezier! Omdat ik al 2 jaar blog en best wat artikelen heb geschreven ga ik jullie vandaag 4 artikelen laten zien die ik afgelopen jaren heb geschreven en die ik zelf heel leuk vind! Ik vind alles natuurlijk leuk maar ik heb wel wat favorieten. Let’s gooo!

2 jaar quote

1. 6 must follow instagram accounts

Instagram is een van mijn favoriete social media platformen! ik volg veel mensen en vind het heel leuk om steeds nieuwe account te ontdekken. Dit artikel schreef ik 2 maanden, 6 accounts die op dat moment ( en nu nog steeds) heel leuk vind om te volgen!

2. Wat ik kocht op tienertoer 2015

Dit is ook een favoriet, ik schreef hem na mijn eerste tienertoer met mijn beste vriendin! Ik vind hem zo leuk omdat ik er gewoon een goede herinnering aan over heb gehouden!

3. 30 dingen om te doen deze zomervakantie

Ook deze hoort er voor mij bij! Omdat ik het een artikel is die goed is gelukt, Ja, ik weet niet hoe ik dat moet zeggen. Ik vind hem gewoon heel leuk!

4. Fall-outfit met Elke

Dit artikel is mijn eerste outfit artikel, samen met Elke, Hij hoort bij dit lijstje omdat we er samen zoveel tijd in hebben gestoken, naar mooie plekjes zoeken, foto’s maken, uitzoeken, bewerken. ❤

Dan was dit mijn lijstje, Mijn favoriete! Bedankt dat jij mijn blog leest, ik ben nog lang niet klaar met bloggen!  ❤

Liefs, Jip

 

 

 

 

Geef een reactie

