11 lente achtergronden voor je telefoon

Ik verander super super vaak mijn achtergronden op mijn telefoon, vergrendelscherm, startscherm en de achtergrond van Whatsapp. Op Pinterest vind ik altijd super veel leuke achtergronden. Vandaag deel ik er 11 met jullie!

1. Hoe cute zijn deze vogeltjes! ā¤ 2. Stipje zijn altijd goed.. toch? Ik denk dat ik deze zo instel als achtergrond.

3. Marble is een trend, maar hoe leuk is deze roze (!) marble? 4. Misschien meer iets voor de zomer, maar in de lente is ijs ook lekker!!

5.looovvee de bloemenkrans! ā¤ 6. Dus? GO,GO,GO! Ga iets leuks doen!

7.roze… again.. šŸ™‚ 8. roze alpaca’s, lief toch?

9.Ik ben op het moment echt fan van watercolor. Deze kleuren vind echt een toffe combi! 10. BOBBYPINS! Dit vond ik echt een grappige achtergrond, So many pins, and you can’t find 1? Am I right? haha

 

bloemen

11. En als laatst deze mooie bloemen, ik vind hem echt heel gaaf!

Dan waren dit de 11 achtergronden! Vonden jullie dit leuk? Moet ik vaker leuke achtergronden verzamelen?

Welke achtergrond is jou favoriet?

Liefs, Jip

 

3 gedachtes over “11 lente achtergronden voor je telefoon

Geef een reactie

