Mijn hoepel van hoopityourself!

hoopityourself

Iets meer dan 1 jaar geleden kocht ik deze hoepel bij Hoopityourself.nl. De webshop van Robin en Jennie. Zij maken zelf hoepels en ik kocht er  1. 

Ik kocht na mijn verjaardag, eind februari 2015 deze hoepel.P1190932

Ik koos voor Pink Velvet. een hele basis hoepel, hij is bruin met roze strepen. Ik vind hem super tof! Ik heb de hoepel van 100 cm. (kledingmaat XS t/m L) Hij kostte €32,00 (exclusief verzendkosten). Ik ging toevallig een dagje naar Rotterdam en Robin en Jennie wonen daar. Ik sprak met Jennie ergens af zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen en ik kon haar eens meeten. Super leuk!

P1190929

Hier zie je een koppelstukje zodat je de hoepel kunt opvouwen en mee kunt nemen naar je vriendinnen, het park, de sportschool of waar dan ook. De hoepel heeft 2 koppelstukjes.

P1190937

Als je hem opvouwt krijg je eerst een ‘8-vorm’. daarna vouw je de 2 kanten naar elkaar toe.

P1190938

Hij is dan kleiner. Mocht je beter uitleg willen ;), hier vind je hun eigen uitleg.

P1190930

Ik heb hem al iets langer dan een jaar en in het begint liet ik hem wel eens vallen, dan gleed hij van mijn heupen en viel op de grond. Daardoor is hij een beetje beschadigd. Ik dacht eerst dat dit erg was, dat hij na een tijdje zou slijten maar ik heb het aan hun gevraagd en ze zeiden dat het geen kwaad kon. 🙂 dus no worry!

Meestal hoepel ik met muziek, ook hoor ik wel eens dat mensen series/films kijken. doordat ze even hebben geoefend en zijn afgeleid kunnen ze het dan lang volhouden. ik hoepen tussen de 10 en 15 minuten, zo vaak mogelijk en soms in het weekend hoepel ik wel langer. Ik hoepel in mijn kamer, daar is genoeg plek maar als het lekker warm is hoepel ik ook in de tuin. Het is even oefenen, de hoepel is namelijk ook zwaarder dan een hoepel die je koopt in de speelgoedwinkel, maar als je het eenmaal kunt kun je het lang volhouden! Het langste dat ik ooit heb gehoepeld is 38 minuten.

Ik ben fan! Ik vind hoepelen super leuk, ik vind de hoepel mooi (en ze hebben nog veel meer mooie) ik vind het SUPER! ❤

Doe jij een sport en zou jij een hoepel willen?

Liefs, Jip

 

 

Een gedachte over “Mijn hoepel van hoopityourself!

Geef een reactie

