9 irritaties aan mensen op Instagram

Het 2de lijstjes artikel al deze week maar lijstjes zijn oke! Ik vind Instagram ONTZETTEND leuk! Maar ik heb ook zo m’n irritaties.. Waarbij ik als ik ze tegen kom denk, PLEASE DON’T! En het leek me wel leuk om dit met jullie te delen, misschien herken je ze of ben jij schuldig aan een van mijn irritaties.. :0 1.’comment=tag’

Als jij toch mensen wilt taggen mag jij dan toch bepalen of je ze tagt. Of gewoon niet.

2. ‘volg @.. voor leuke .. foto’s’.

En als ze er dan ook nog  ‘ze gaan bijna privé’ erachter zetten wil ik soms wel gillen..

3. de lange overdreven gezellige of sneue verhalen onder een foto

Zoals hele verhalen om te vertellen hoe leuk, lief, knap, en gezellig jou vriendje wel niet is. Je kunt het ook gewoon tegen hem zeggen, in z’n gezicht. Of Engelse quotes over hoe ZWAAAR je leven wel niet is.

4. ‘waar tag?’

Als jij iemand wilt taggen op je onderlip of linkeroog, graag, maar waarom moet diegene bepalen waar zijn naam komt te staan?

5. ruzie’s onder foto’s.

Het is heel lief dat jij het wilt opnemen voor @.., maar waarschijnlijk vind diegene die ene vervelende reactie niet erg. Want het was er maar 1. Maar doordat JIJ het voor diegene opneemt ontstaat er een hele ruzie met de (niet) toepasselijke scheldwoorden. Als je nou je comment voor je had gehouden was er misschien niks gebeurt.. :/

6. ‘naamgenootje’.

@pietje.. ziet ergens in de comments iemand die ook reageert met dezelfde naam. Kan gebeuren natuurlijk. Maar waarom moet je die wild vreemde er dan op wijzen dat @.. TOEVALLIG nog een volger heeft met dezelfde voor of achternaam? Please…

7. ‘first’.

Op jou telefoon lijkt het dat jij de aller eerste like hebt op deze foto. Dus daar ben je blijkbaar trots op en dan reageer je dus ‘first’ waarna er mensen reageren van ‘niet, ik was eerder’ (lees punt 5.)

8. getagt worden door onbekende.

Iemand plaatst een foto en tagt jou dan in zijn foto want hij hoopt dat jij dan zijn foto likt (haha gek woord om te schrijven) en een comment achterlaat. Maar waarschijnlijk is het de achter kleindochter van de zus van de buurman van een vriendin van een klasgenoot die je TOEVALLIG 1x hebt gezien op een feestje. GO AWAY!

9. ‘heftig verhaal’

Zodra er een winactie tevoorschijn komt zie je allerlei reacties voorbij komen, en het meeste gaat over dat ze zo’n zware tijd heeft gehad want dat ging mis en dat ging mis en die ging dood en blablabla. de dood is verschrikkelijk dat snap ik heel goed maar waarom zou je dat vertellen als je het aller gaafste pakket aller tijden kunt winnen? Geef gewoon een gezellige reden waarom jij moet winnen. Het is een wedstrijd hé! 🙂

Dat waren dan mijn irritaties, ik heb er nog een aantal maar dit leek me eerst wel genoeg gezeik aan je hoofd! 😉

Wat is jou grootste irritatie op Instagram en waarom?

Liefs, Jip ❤

 

 

Geef een reactie

