A few favorites no. 2

Het is weer tijd voor een paar favorieten van dit moment! Ik heb er 6 op een rijtje gezet van artiest tot tijdschrift! ❤ 

 

*Leesvoer

Mijn favoriete leesvoer naast gewone boeken is het tijdschrift ‘Fashionista’ Dit blad kun je iedere maand kopen in de supermarkt/boekenwinkel. Ik heb er met mijn verjaardag een abonnement op gekregen, niet afgelopen verjaardag maar mijn verjaardag in 2015, maar omdat ik eerst nog een ander abonnement had lopen ging het abonnement pas eind van het jaar in. Hij is nu bijna afgelopen maar ik wil graag nog een jaar erbij. Ieder maand is er een thema en nu ik dit schrijf is het thema ‘budget’ alles in het tijdschrift is minder dan €50,-  Hij kost €3,99.

P1200011

*Sieraden.

P1200137

Deze oorbellen heb ik nog niet zo lang maar ik vind ze super tof! Aan de achterkant zit nog een soort ‘extra’ stuk met het takje. Als je hem in je oren hebt zie je het takje onder je oor. Ze komen van de Hema, ik kocht ze in de sale voor €2,50. Normaal zijn ze 5,-

*Beauty product(en)

Deze lipbalm kocht ik toen ik vorige maand met school in London was. Het is een babylips van Maybelline. Hij heet ‘bubblegum pop’ en ruikt en smaakt naar kauwgom (toevallig). Hij heeft een hele licht roze kleur.

P1200145

Je ziet hem wel beter op je lippen dan op de swatch.

P1200147

Ook de nagellak van Essence zijn groot favoriet. De kwast is niet te dik, de nagellak dekt na 1/2 laagjes, ze zijn super mooi en heel goedkoop! Dit zijn mijn 3 nieuwste aankopen. Ik koop ze voor €1,69 p. s. bij Kruidvat.

*Artiest/muziek

De muziek van Selena Gomez ( en zij zelf) vind ik echt geweldig! Ik ben al lang fan van haar en heb laatst weer wat oude muziek toegevoegd op mijn Spotify, maar ook gewoon nieuwe nummers vind ik leuk! De nummer ‘Who says’, ‘Love you like a lovesong’ en ‘Kill em with kindness’ zijn op dit moment mijn favorieten! ❤

*App/site

Als laatste de app Pinterest, Hier kun je foto’s zoeken en opslaan in zelfgemaakte ‘borden’. Ik hou ontzettend van foto’s en hier vind je er SUPER veel. Ik heb al 3,1 K aan pins en 21 borden. Waaronder deze :

pinterest goed

Je kunt me hier volgen! En dan mijn pins ook pinnen op jou bord.

 

Dan waren dit de favorieten van dit moment!

Wat is jou favoriet op dit moment?

Liefs, Jip

Plaats een reactie