New in | Bershka, H&M & The Sting

In de afgelopen 2 maanden heb ik een aantal spulletjes aan mijn kledingkast toegevoegd (want sale en veel leuke dingen), vandaag laat ik de aankopen uit juni en juli zien! Sommige komen uit de sale dus ik weet 100% zeker of ze er nog steeds zijn. (ohja, deze 2 maanden heb ik toevallig meer gekocht dan normaal, normaal koop ik niet zo veel :))  Let’s goo!

P1200172

Als eerst dit shirt van Bershka. Het is een grijs oversized shirt met een vis erop (aka haai)

Ik vond het plaatje erg grappig, deze vis denkt don’t care ik ben gewoon een haai. Ik heb maat S genomen en hij is lekker groot en zit heel fijn. De mouwen zijn omgeslagen. Hij was in de sale van €6,99 voor 4,99.

P1200176

Ik zocht al lang naar een spijkerjas en ik vond deze bij H&M, hij heeft 2 zakken en nog 2 kleine zakjes die dicht kunnen met een knoopje, Ik heb er zelf 3 oude buttons opgespeld. De prijs hiervan weet ik niet meer.

P1200179

Ook kocht ik dit streepjes shirt bij H&M, want je hebt nooit genoeg streepjes. Hij is zwart-wit en heeft een soort ‘pof’mouwtjes. Hij is achter iets langer dan voor, gewoon lekker een basic shirt. Hier weet ik de prijs niet meer van.

Dit tricot broekje van H&M draag ik gewoon in huis omdat hij wel wat doorschijnt, maar op zich zou je hem ook kunnen dragen naar het strand. Hij is wit-blauw gestreept en kostte €5,99.

P1200181

Dit rokje van H&M had ik al sinds tienertoer vorig jaar in mijn hoofd, en steeds in de H&M dacht ik er niet aan, uiteindelijk had ik hem gekocht maar was ie te groot. Maar na 1 jaar heb ik hem dan eindelijk. Gewoon een simpel zwart bodycon rokje. Hij past bij veel topjes en zit lekker. Hij kostte €4,99.

P1200187

Dit pyjamabroekje had ik ook al vaker gezien van H&M maar vandaag, het zijn er 2, deze blauwe en nog een beige maar ik slaap op dit moment in de beige kleurige en die ziet er niet heel fotowaardig uit. Dus daarom alleen de blauwe. Ze zijn van viscose (ken ik niet) en lekker zacht, wel zijn ze wat doorschijnend maar dat vind ik niet erg.

Ze zijn beiden hetzelfde, de blauwe heeft witte ruitjes en ze hebben beiden kant aan de onderkant. ❤ Ze kostten €14,99.

P1200188

Ze noemen dit een lang hemd maar ik vind het een jurkje 🙂 Dit bodycon jurkje van H&M kostte maar €4,99 en zit perfect!

P1200190

Deze croptop van Bershka is wel een van m’n favorieten, hij is rood, heeft spagetti bandjes en een soort knoop voorop, hij is heeel lekker zacht. Hij was in de sale van €5,99 voor €1,80. ❤

P1200191

Dit simpele zwarte shirtje kocht ik (ook) bij H&M, hij heeft kant aan de bovenkant, heel leuk! De prijs weet ik niet zeker maar ik dacht €9,99.

P1200192

Ik zag deze croptop in de sale bij the sting, ik vond hem heel gaaf en hij pastte goed. omdat ie zo goedkoop was (en leuk ofcourse) nam ik hem mee. Hij is groen en heeft een grappig, apart printje.

Hij heeft aan de achterkant een rits, ik kocht hem van €12,95 voor €5,00.

 

Als laatst heb ik dit zwarte jurkje, hij komt wederom van H&M, het is een off the shoulder bodycon jurkje met een dubbel bandje. Dit jurkje vind ik meer voor feestjes dus ik draag hem niet echt op een ‘normale’dag. De prijs hiervan weet ik niet.

 

Dan was dit mijn ‘shoplog van de spullen die ik afgelopen 2 maanden heb gekocht.

Wat is jou favoriete item?

Liefs, Jip

 

 

 

 

*ps: al deze kleding heb ik gekocht of gekregen van mijn ouders, het is niet gesponsord ook al lijkt het zo omdat ik veel bij 1 winkel heb gekocht. <3*

 

 

 

 

Geef een reactie

