Mijn slaapkamer

Ik ben er weer!! Ik heb bijna 5 maanden niks gepost maar ik ben weer terug, en vandaag laat ik jullie mijn kamer zien. in juli vorig jaar schreef ik een artikel over wat ik allemaal in mijn nieuwe kamer wilde. (Dat artikel word trouwens bijna iedere dag nog gelezen.) Mijn kamer is bijna af, alleen de muren moeten nog geschilderd worden en een stuk van de dakkapel moet geïsoleerd worden, maar dat heeft geen haast. Let’s gooo!

 

Als eerste een schommel. Ik heb een schommel in mijn kamer hangen!! Ik had dat bedacht en veel op Pinterest gezien en toen heb ik samen met mijn ouders deze schommel gemaakt en opgehangen. Je kunt hem er ook afhalen. Hij zit namelijk vast met een haak. daar kun hem afhalen. Dat doe ik als ruimte nodig heb om te hoepelen.

 

Ik wilde ook graag een kledingrek zodat ik mijn nieuwe of favoriete kledingstukken op kon hangen en goed kon zien. Ook die heb ik gekregen, voor mijn verjaardag. Hij komt van Ikea en je kunt hem hier bestellen. p1210227 Onder het rek is een soort plankje voor je schoenen, daar staan mijn gympen, sportschoenen en slippers op. en aan de zijkant heb ik mijn polaroidcamera en tas gehangen.

Voor wat meer kleur en gezelligheid heb ik bij Intratuin een plant gekocht. Die heb ik met een pot in een tasje van Pull&Bear gezet. ik vond het wel Pinterest-achtig! Het is een echte plant dus ik moet hem wel water geven anders gaat ‘ie dood…

En op mijn kastje achter het kledingrek heb ik nog 5 kleine cactussen van Ikea staan.

p1210244

Op dit ‘trapje’ heb ik van alles gezet, mijn lipbalsems, mijn make-up en radio.

p1210236

Dit is mijn bed, het is een twijfelaar en er zit aan beide kanten een kastje, aan de ene kant met een deurtje en aan de andere kant met 2 lades. Boven mijn bed hang ik verschillende teksten met mijn letterslinger, die ik vorig jaar kocht op tienertoer. Nu hangt er een tekst voor het nieuwe jaar. Mijn teksten haal ik van Pinterest of bedenk ik zelf. Boven mijn bed hangt een quote, die gemaakt is door Studio Stationery, vorig jaar december deden zij een advent kalender en je kon een poster winnen van je favoriete quote. Ik deed mee en won!! Er staat ‘Happy girls are the prettiest’

p1210239

p1210237

p1210240

Aan de schuine muur boven mijn bed heb ik foto’s hangen die ik van internet heb geprint, en daaronder aan de balk heb ik met kerstlampjes hangen, die laat ik trouwens gewoon het hele jaar hangen. Vind ik wel zo gezellig!

p1210232

Boven het trapje heb ik al mijn polaroidfoto’s hangen met knijpers vast gemaakt aan een touwtje. ❤

p1210242

Op de deur hangen 2 spiegels van de Xenos met allemaal briefjes en kaartjes van leuke dingen + een polaroid foto van mij met mijn broertje en zusje + een raamsticker met quote. Rondom de spiegel heb ik allemaal vrolijke kaartjes hangen, gekregen en ook zelf gekocht.

p1210228

Op dit tafeltje staan 4 fotolijstjes met foto’s van mij met vriendinnen en wat oude theekopjes van mijn moeder.

p1210230

Daar boven hangen deze 2 rekjes met mijn mokken en bekers. En deze lamp, van Kwantum die ik graag wilde. p1210246

Daar tegenover hangt deze collage die ik een tijd terug heb gemaakt met plaatjes die ik mooi vind.

p1210247

En nog een tafeltje, dit bijzet tafeltje kocht ik bij Xenos een paar weken terug, De deksel kan eraf, dan heb je een dienblad, en je zou er dus ook nog kussens of andere dingen in kunnen stoppen. Boven op heb ik 2 kaarsjes staan.

 

Mijn kast staat schuin daarmee verdeel ik mijn kamer soort van in 2 delen. Boven op mijn kast staat dit kleine tasje, die zit helemaal vol met allemaal kleine memoblaadjes, daarop schreef ik alle leuke dingen die ik in 2016 heb gedaan, meegemaakt of gekregen. Die ga ik vandaag (31 december) allemaal lezen. Zo weet ik precies alles wat ik heb gedaan. Ik denk dat ik binnenkort een artikel ga schrijven over die briefjes en meer!

 

Dit was mijn kamer, Ik ben er heel blij mee! Bijna alles uit het eerder artikel dat ik schreef heb ik en dat vind ik echt leuk!

Hopelijk vond je het leuk om dit te lezen en heb je misschien nieuwe inspiratie gekregen.

Fijne jaarwisseling en tot 2017!!

Liefs,

Jip ❤

 

 

 

 

 

Geef een reactie

