Favoriete muziek van dit moment

Ik luister heel veel en heel vaak muziek, en ik ben zo’n persoon dat een nieuw nummer ontdekt, die heel vaak luistert en hem daarna niet meer leuk vind. En vandaag ga ik die muziek met jullie delen.

So good- Zara Larsson

2 dagen geleden ( op 17 maart) heeft Zara haar eerste album gelanceerd, hij is dus nog heel nieuw maar ik ben fan! Het is een album met 15 nummers, van die 15 nummers heb ik er 8 in mijn afspeellijst gezet. Ik heb het hele album geluistert en de meeste vind ik dus heel erg leuk! Sommige stukjes of deuntjes doen me wel denken aan andere liedjes maar ik kan niet plaatsen welke. Mijn favoriete nummers zijn ‘Funeral’ en ‘Symphony’, die laatste is in samenwerking met Clean Bandit die je misschien kent van de liedjes ‘Rather be’ en ‘Rockabye’. Ik merk ook wel aan de achtergrondmuziek dat het een nummer van hun is. Je kunt het album ‘So Good’ hier beluisteren op Spotify.

 

Cold-Maroon 5 ft. Future

Het nieuwst nummer van Maroon 5 vind ik ook heel leuk! Hij is lekker meezingbaar!

Cold kun je hier luisteren.

 

 

It ain’t me- Selena Gomez ft. Kygo

Toen ik hoorde dat Selena en Kygo samengewerkt hadden was ik heel benieuwd, en toen het nummer uit was en ik het opzocht en luisterde was ik niet meteen heel enthousiast. Maar nu wel! Ik vind Selena Gomez al lang heel goed en nu vind ik dit nummer toch ook wel heel leuk! (Ik weet alleen niet of het nou Kygo ft. Selena is of Selena ft. Kygo :))

It ain’t me kun je hier luisteren.

Selena en Kygo

Divide-Ed Sheeran

Ook Ed Sheeran bracht onlangs nieuwe muziek uit. Dus ik luisterde ook zijn album. ❤ Ik vind zijn album heel chill, van zijn album heb ik uiteindelijk 6 nummers in mijn afspeellijst gezet.

‘Perfect’, ‘Happier’, ‘New man’, ‘Barcelona’, ‘Shape of you’ & ‘Eraser’. En ik kan niet echt kiezen welke nou het aller leukste is.

Ed zijn album kun je hier beluisteren.

 

Dit waren de nummers die ik op dit moment veel luister! ❤

Wat is jou favoriete nummer?

Liefs, Jip

 

 

Geef een reactie

