Christmas TAG

ballen met tekst

Het is al bijna kerst! Ik heb er zo zin in! Net als in de kerstvakantie die nu dan eindelijk daar is! Vanmiddag ga ik ‘kerst’vieren met 3 vriendinnen. We hebben kerst lootje getrokken. Verder ga ik deze vakantie logeren met een andere vriendin en kerst vieren bij mijn oma! Vandaag heb ik de “christmas tag” voor jullie met vragen die te maken hebben met kerst! Ik zocht een tag voor de feestdagen en kwam uit bij de blog van Teske. Ik heb de vragen beantwoord die ik leuk vond! Let’s go!

Hoe lang van tevoren kom je in de kerstsfeer?

euhhh….. Misschien wat vroeg. Ik denk eind november begin december. Ik vier geen Sinterklaas dus dat sla ik over. Ik ga gelijk over naar kerst.

Wanneer ga je kerst inkopen doen?

Meestal kopen mijn ouders cadeau’s, Maar sinds een paar jaar splitsen we op. de ene 3 gaan cadeau’s kopen voor de andere 2. en die 2 voor de andere 3. Snap je het nog? 🙂 Dan gaan we de stad in en dan kopen we wat cadeau’s die we dan onder de kerstboom leggen en met kerst open maken.

Wat is je favoriete kerst traditie?

Ik denk de cadeau’s open maken op eerste kerstdag! Oh! En gourmetten!

Wat is je favoriete kerstfilm?

Als ik heel eerlijk ben heb ik nog nooit een kerstfilm gezien. Behalve toen ik kleiner was. Toen keek ik naar de videoband(!) van Mickey Mouse. Die vond ik altijd heel leuk! En ik zou hem best nog eens willen kijken!

Wie is je favoriete Youtuber om te bekijken rond kerst?

Ik heb er 3. Namelijk, Zoe, (en dan vooral haar 2de kanaal) Aspyn en Lauren.  Zoe vanwege haar superleuke VLOGMAS. Aspyn en Lauren vanwege hun leuke DIY’s en Decor video’s! en vergeet hun winactie’s niet!

Stuur je kerstkaarten?

YES I do! Naar mijn beste vriendin en mijn opa en oma’s. Niet heel veel dus maar wel leuk! Ik vind ze het leukst als ze er leuk uitzien en er een originele tekst in staat!

Heb je altijd al een liefde voor kerst gehad?

Ja, Ik denk het wel! Ik vond het vroeger al leuk maar sinds ik denk 2 jaar vind ik het steeds leuker worden!

Heb je wel eens een witte kerst meegemaakt?

Hahah! Ik heb werkelijk GEEN idee. Ik denk het wel.

Waar breng je meestal de feestdagen door?

Gewoon thuis. met mijn ouders, broertje en zusje. Maar vorig jaar zijn we naar mijn opa en oma geweest en hebben we ’s avonds gegeten bij mijn andere oma. Dit jaar gaan we weer eten bij mijn oma!

Wat is je favoriete kerstliedje?

All I want for christmas van Mariah Carey!  En Have yourself a merry little christmas van Pentatonix! Maar dit jaar heb ik een Spotify-lijst gemaakt met allemaal leuke kerstliedjes!  Als het goed is kun je op het linkje hierboven klikken.

Heb je een echte of een neppe kerstboom? 

Een neppe. Een zelfgemaakte van hout. Met waxine lichtjes erop.

kerstboom

Wat is je all-time favorite kerstvoedsel? 

Kerstkransjes! En van die engel/kerstman/rendier ijsjes! ❤

Vind je het leuker om cadeau’s te kopen of te krijgen?

Allebei! Als ik iets krijg wat ik graag wil hebben vind ik dat leuk, maar ook om iemand ander iets te geven wat ie wil hebben is leuk.

Ben je een goede inpakker of faal je daarin?

Geen idee eigenlijk. Ik denk dat ik prima kan inpakken, light eraan wat het is. als het een onmogelijke vorm heeft waarschijnlijk niet haha!

Dan was dit de tag voor dit jaar! Je mag hem over te nemen als je dat wilt!

Alvast fijne feestdagen!

Wat ga jij doen in de kerstvakantie en met kerst?

Liefs, Jip

 

 

 

 

Plaats een reactie